رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران:

تلاش برای جذب نیرو‌های متخصص در جمعیت هلال احمر 

کولیوند گفت: برای جذب نیرو‌های متخصص برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم و جامعه هدفمان تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۶۸۰۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲ - 25July 2024

تلاش برای جذب نیرو‌های متخصص در جمعیت هلال احمر به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، پیرحسین کولیوند در سفر به چهارمحال و بختیاری و شرکت در شورای اداری جمعیت هلال احمر استان، با اشاره به اینکه اعضای این جمعیت در همه ایام برای خدمت رسانی به مردم آماده باش هستند، اظهار داشت: با حضور در تاسوعا و عاشورای حسینی برگ زرینی از خدمت رسانی را در تارگ این مرز و بوم ثبت کردند.

وی افزود: از حضور حداکثر اعضا و کارکنان در اربعین حسینی نیز بهره‌مند خواهیم شد.

کولیوند اضافه کرد: امسال تلاش می‌کنیم تا در حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی با جذب و به کارگیری نیرو‌های متخصص جهت خدمت رسانی همه جانبه به جامعه هدف پیشرو و پیش قدم باشیم.

وی بیان داشت: با برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است در دی‌ماه امسال ۱۵۰۰ دستگاه خودروی امدادی به ناوگان حمل و نقل جمعیت هلال احمر اضافه شود.

نامگذاری خیابانی با عنوان شهدای امدادگر در شهرکرد

مسعود مثنوی رئیس جمعیت هلال احمر استان نیز در این نشست، اظهار داشت: در زمان ریاست پیرحسین کولیوند در جمعیت هلال احمر، نگاه ویژه‌ای به استان‌های محروم و مناطق سخت گذر در سراسر کشور صورت گرفت و خدمات ویژه‌ای در این مناطق انجام شد.

وی افزود: در حوزه ارائه دارو‌های تک نسخه‌ای خدمات مطلوبی به مردم در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.

مثنوی به برگزاری یادواره ۶۸ شهید امدادگر استان، اضافه کرد: قرار است خیابانی با عنوان شهدای امدادگر در شهرکرد نامگذاری شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار